Etický kodex
- Umožňuji osobní i telefonický kontakt s klienty a kvalifikovanou pomoc klientům.
- Vždy aktivně klientovi naslouchám, hovořím s ním a neomezuji ho v jeho svobodě vyjádření.
- Nabízená pomoc se netýká jen prvního kontaktu, platí po celou dobu krizového stavu a informuje i o možnostech následné řešení jeho situace, případně je se souhlasem klienta zprostředkovává.
- Moje pomoc spočívá především v poskytnutí podpory klientovi a v jeho zplnomocnění k vlastnímu řešení jeho problémů a snášení jeho starostí. Používám k tomu esoterické vědy i osobní zkušenosti.
- Mojí povinností je zachovávat naprostou mlčenlivost a respektovat anonymitu klienta. Je naprosto nepřípustné nahrávat hovory.
- Na klienta nikdy nevytvářím jakýkoliv nátlak, který se týká přesvědčení, náboženství, politiky nebo ideologie.
- Klientovi nastíním cestu nebo řešení problému, ale konečné rozhodnutí je vždy na klientovi.
- Ke klientovi se vždy budu chovat k úctou, nebudu nad ním vynášet soudy, moralizovat, hodnotit ho, nutit mu svou teorii, rady, přesvědčení, pravdu.
- Vždy platí Náš zákazník, Náš pán.
- Vždy budu svoji práci vykonávat podle svých odborných možností a načerpaných životních zkušeností.